Na bijna anderhalf jaar thuiswerken gaan we nu langzaam terug naar hybride werken of volledig werken op kantoor. Hoe begeleid je jouw medewerkers bij deze stap? Daar komt het thema reboarding – ofwel onboarding van huidige medewerkers – om de hoek kijken. Alleen een gezamenlijke inspanning van HR, communicatie en management zorgt ervoor dat medewerkers de verandering omarmen en een actieve bijdrage leveren aan de nieuwe ambities van de organisatie.
Tijdens het webinar reboarding op 22 juni van het Werkgeversservicepunt Noordoost-Brabant leer je welke stappen nodig zijn om jouw medewerkers succesvol te reboarden.
Voor wie is dit webinar?
Voor werkgevers die in de startblokken staan voor een terugkeer naar de werkvloer. En die praktische tips en inzichten willen over hoe ze hun werknemers hierbij moeten begeleiden en aanhaken.
Praktische informatie
Datum: 22 juni 2021
Tijd: 10:00 – 11:00
Locatie: online
Kun je er niet bij zijn op 22 juni? Meld je dan ook gerust aan. Je kunt het webinar op een later moment terugkijken.
Wat kun je verwachten?
Bea Aarnoutse, managing director van verandercommunicatie bureau PROOF en auteur van alignment 2.0 neemt je in een klein uurtje mee in de stappen die nodig zijn voor een goede reboarding. Aan de orde komt:
- Inzicht in het thema reboarding: wat is het en waarom is het belangrijk?
- Wat leren we van corona en wat kunnen we daarmee?
- Voorwaarden voor een goede reboarding en de rol van HR, communicatie en managers
- Concrete tips om in 6 stappen zelf aan de slag te gaan met reboarding
Aanmelden
Meld je aan voor het webinar op de website van WSP Noord-Oost Brabant.